Uppdatering

Har rensat lite i bloggen. Uppdaterat den med två kategorier som förmodligen gör det lättare för er att hitta dem gamla inläggen ni söker. Kategorierna är följande "Poesi" och "Tankar". I poesi kategorin hittar ni mina texter där jag på något sätt skrivit en text. Det är alltså här dem flesta texterna hamnar. Under tankar kategorin hittar ni inlägg där jag oftast bara velat skriva av mig. Tillexempel som inlägget "Lite tankar och grejer..." som ni hittar lite längre ner. Eller som detta inlägget.
Har även arbetat ihop en banner (den som ni ser högst upp på sidan) för att göra allting lite mer enhetligt.

Från början var denna blogg tänkt som en anonym dagbok ifrån min sida. Ett ställe där jag lätt kunde skriva av mig, eller bara skriva ner mina texter för att lättare hitta dem annat än på datorn. När fler och fler nu hittat hit så spelar det ingen roll och jag är glad att ni uppskattar det jag gör. Nu skriver jag inte bara för mig själv, utan också för er. Kommer hursomhelst mycket sällan lämna ifrån mig mitt riktiga namn eller min riktiga identitet. Somliga vet vem jag är, andra inte. Det är bra så.
Ifrån början gjorde jag också så att jag översatte mina texter ifrån engelska till svenska och slängde upp dem här. På senare tid har jag dock lagt ner detta och slänger nu upp inlägg på vilket språk jag än vill.

Det krävs dock att påpeka att dem flesta "dikter" jag skriver faktiskt är tonsatta. Låtar jag skriver. Det är alltså låttexter utan musik som ligger uppe.

Kommentera gärna om ni har några frågor eller idéer.
Kommentera gärna också och säg vad ni tycker om den senaste uppdateringen.

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0