Låt mig gå!

Jag vet inte vad jag ska svara
på frågan om allt var ett spel.
Jag tror inte jag kan förklara för dig
hur allt kunde bli så här fel.

Låt mig gå! Snälla, låt mig få va!
Tro mig min kära jag menade allting jag sa.
Låt mig gå! Jag vet vad jag gör,
jag vet att du dör men jag ber dig ändå.
Låt mig gå!

Bara sluta att finnas.
Försvinn i ett brinnande bloss.
Bli en fågel som inte kan minnas ett uns
utav dig, utav mig eller oss.

Låt mig gå snälla glöm våra namn.
Glöm mina dåliga vanor min doft och min famn.
Låt mig gå. Låt mig vara ifred.
Du kan inte gå med! Du kan bara se på.
Låt mig gå.

Låt mig gå! Förstör allt vi vart.
Låt det blåa och röda förblöda i lila och svart.
Låt mig gå! Släpp min arm är du snäll.
Jag vet, jag är djävulen själv, jag är döden ikväll!
Låt mig gå! Ser du inte jag kvävs?
Min kära jag dödar dig om det är vad som krävs.
Låt mig gå! När du släpper mig fri
kan jag flyga med askan av allting som aldrig blev vi.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vackert!

2011-03-31 @ 01:42:57
URL: http://www.nattstad.se/Patricia91

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0