Linn

du tassar lätt på tå, och du smyger
förväntningarna gör att du nästan flyger
du går runt ett hörn och du känner hur det bränns
du kommer snart känna en stor och stadig potens

jag har laddat upp med med chips, skumpa och värmeljus
du kommer snart få sätta fri din lilla mus
Jag ser dig gå precis utanför mitt fönster,
nu slänger jag av mig mina kallingar med mönster.

Jag öpnnar min dörr och du springer in,
inatt är jag din, och du är min
Inget behöver sägas, det är talande tyst
du slänger av dig kläderna och blottar din byst

du hoppar på sängen, säger "Ge mig nåt stort",
men för dig ska jag vara långsam, inte gå på för fort
Jag kryper ner under täcket av sammet,
igår såg jag på teve, Kama-Sutraprogrammet

Ge mig din hand. Jag för den dit du vill.
den är glödande het som den varmaste grill
Och till kött, fi fan, har du aldrig sagt nej
Smakar som korv men luktar som pastej

Tiden är inne nu trycker jag den in,
den kommer fastna där inne, jag lovar dig, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0