Avskalat. Avrundat.

Jag avverkar öl lika snabbt som jag avverkar kvinnor.
Jag är alltid ett svin med solglasögon på.
Jag är bara rolig när jag driver med mig själv.
Jag låtsas ha en framtid för att klara dage.
Jag titar alltid i spegeln för den är den enda som säger vad jag vill.

jag har ingen utbildning för det är inte värt misslyckandet.
Jag har ett osocialt intresse för att jag vet att jag kommer leva själv.
Jag hjälper människor fast jag själv behöver hjälpen.
Jag har inga känslor för den har blivit förstörda.
Jag har ingen själ för den är såld till Satan.

Jag är lättsinnad för att det är enklast.
Jag kan inte gråta för att det är ärligt och vackert.
Jag kan inte laga mat, men äter gärna upp din.

Jag är min egen bästa vän, men hatar honom.
Jag kan ingenting men tror jag kan allt.
Jag kan spela gitarr men mycket sämre än någon annan.
Jag inbillar mig själv att jag är sjuk för att kunna må ännu sämre.
Jag provocerar folk för att bli nertryckt när jag inte orkar trycka ner mig själv.
Jag ljuger för mig själv och super bort mina tankar.
Jag har ingen aning om vem jag är men skulle dö för att få bli någon okänd.
Alla dåliga uppfattningar folk har om mig är sanna.

Jag vill höra positiva saker för att slippa ta åt mig.
Jag pissar i ditt ansikte och ger dig en käftsmäll utan att bokstavligen bevisa det.
Om jag hör en rolig historia är den rolig för att jag är idioten i historien.
Jag dränker mina sorger i alkohol för att slippa ta tag i dem.
Jag fruktar inte döden för att jag vill att den hela tiden ska knacka på min dörr.
Jag tror på ödet för att slippa tro på mig själv.
Jag skjuter bort folk för att dem förtjänar något bättre.

Jag har ingenting att hämta i mig själv.
Jag äcklas av min egen beröring.
Jag låtsas vara dum i huvudet för att nytt folk ska få den bilden av mig.
Jag hatar mig själv för att jag inte är någon annan.
Jag älskar vatten för att det är lika smaklöst som jag.
Jag briljerar endast om det gynnar någon annan.
Jag vill inte veta det som inte angår mig för att jag blir avundsjuk.
Jag önskar jag bodde på månen för att få leva själv i min påhittade sagovärld.

Jag vill inte älska dig för att det är allt jag har att ge.
Jag är bara här för att jag älskar dig.
Jag hatar att det är så jävla underbart.
Jag hatar att du är så jävla vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0