Lever Drömmen.

Ledsen att jag uppförde mig dåligt,
men varje dag var exakt likadan
Din kärlek tände mig inte längre

Jag har hittat en annan bitch
Jag var inte den som tog allt för givet
Jag raserade våran gemensamma borg
och flydde till verkligheten

Det får mig att må himmelskt
Jag har sett igenom spegeln

Vi lever det liv som det förfutna sa att vi itne fick
Jag lever mitt liv på riktigt den här gången
Jag kan inte tänka mig något annat än att vara med henne
Jag lever drömmen

Allt vi gjorde var att sitta och glo på våra ytliga sinnen
När allting känns som säkrast är det egentligen tvärtom

Vad finns det att kämpa för när allt är bra?

Åh, jag föredrar att hålla mig vid liv med armar runt min midja

Min kärlek är nu bekräftad
Beräknad till frihet

Det bästa valet jag gjorde
var att lämna dig för något mer och bättre

Allt jag visste, är långt mer perfekt nu

Långt mer perfekt

Jag lever drömmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0