Aldrig Mer.

Inte en enda syn, så vitt jag kan se.
I mina drömmar måste jag fortfarande kämpa för mina misstag.

De två månaderna var de kortaste av mitt liv.
Är det inte sorgligt hur jag minns det som igår?

Gud.
Detta absorberar mig.
Gud.
Jag önskar jag kunde ta kontroll igen.

Jag kan ha varit rädd.
Jag kan ha varit rädd.

Så dum jag var att bara glömma allt.
Aldrig mer kommer jag att vara så blind igen.
Jag kan fortfarande känna hybris ifrån det du och jag hade.

Gud.
Detta absorberar mig.
Gud.
Jag önskar jag kunde ta kontroll igen.

Aldrig mer ska jag vända bra till sämre.

Gud.
Detta absorberar mig.
Gud.
Jag önskar jag kunde ta kontroll igen.

Aldrig mer kommer jag vara rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0