Sömnlöshet

Klockan är nästan midnatt
och jag kan inte få någon sömn
det finns något inom mig
som jag inte vill vara.

Jag har hört om sömnlöshet
men det är inte som det
Det är som om mitt undermedvetna
har har kontrollen över mig

Jag går igenom ytan av vansinne,
men jag kan inte få någon sömn.
Jag kan itne få någon sömn.
Jag nuddar kanten av mitt självförtroende
men jag kan inte få någon sömn.
Jag kan inte få någon sömn.

Jag låg vaken och bestämde mig
för vad jag skulle göra.
Men vad jag än väljer
är jag dömd att följa.
Sängen blir varmare,
men jag är fortfarande så stel och kall.
Det känns som om jag är en smula
i den värld som har gått fel.

Jag går igenom ytan av vansinne,
men jag kan inte få någon sömn.
Jag kan itne få någon sömn.
Jag nuddar kanten av mitt självförtroende
men jag kan inte få någon sömn.
Jag kan inte få någon sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0