Jessica-Persika, Sara och Clara.

Jag visste att du var oseriös.
Du fick alltid tag i någon när du frös.
Aldrig förstått dessa saker som du gör.
Alltid något äckelskap på gång utanför.

Jag hade rätt, hade rätt ifrån början.
Att jag ens gick på all den smörjan.
Jag trodde jag förstod vad jag gav mig in på.
Men du färgade min värld från regnbågsfärg till grå.

Jag trodde vi betydde något mer än bara skit.
Nu faller du till backen likt en metorit.
Det var någon ny kille som fick lyssna på ditt tjut.
och han får ta del av vår kärlek som tog slut.
Det var inte bara han, utan även hans vänner.
Och jag tror du förstår vad det är som jag känner.

Känns det bättre nu, när du lever som förut?
Det är klart jag fatttar vilket håll det blåser åt.
Är han som du, ligger istället för att stå för sitt beslut.
Nu är jag som du, jag ligger med varenda jävel som är våt.

Det var en som hette Jessica. Det var hon smakade som en persika.¨
Det var en som hade man och barn. Det var hon som snurrade som en kvarn.
Det var någon som  kom från ingenstans. När jag var där i landet ingenstans.
Det var en som hette Sara. Det var en som hette Clara.
Alla ringer på min telefon men jag orkar inte svara.

Det  handlar inte egentligen alls om vad dem heter.
Det är bara one-nights runt varje kilometer.
För nu är jag en gris, sen mitt hjärta blivit krossat ner till bara en flis.
Det kan inte bli krossat mer, det kan inte heller bi helt, så jag ler.
Det är så lätt att i sötma frossa, när man inte har ett hjärta att krossa.

Jag är full nu, varit det varje dag sen du försvann.
Men jag bryr mig inte längre, jag är en helt annan man.
Jag bara dricker min sprit och tar det kallt.
Tror inte längre på kärlek eller på att ge någon allt.

Jag har gjort mina försök, men allt gick upp i rök.
Nu inväntar jag nytt besök, hon kommer älska min lök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0