Längesedan

Hej. Det var ett par år sedan jag gjorde senaste inlägget. 
 
Det har hänt en hel del sen sist. Saker som gjorde att bloggen lätt kom i sista hand.
 
Först och främst så har jag varit farsa i 1,5 år.
En underbar dotter med sin fars ögon.
Det är stort att vara pappa. Mycket ansvar, men mycket kul. Framför allt att älska någon ovillkorligt. Det är nytt.
 
Det senaste halvåret har jag och bandet spelat in våran debutplatta. Den är äntligen färdig och det låter fantastisk. 11 grymma låtar som finns tillgängliga i slutet av mars. Det är i alla fall då vi har planerat att ha våran release.
 
Nu känner jag mig redo att starta upp min blogg igen. 
Nya dikter och texter har skrivits och kommer komma upp allt eftersom.
 
Det är härligt att vara tillbaka. 
Vi ses.
/ kognition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0