Matilda

Det vackraste jag ser,
är det finaste jag någonsin sett
Du är som vackrast när du ler,
jag har sagt det förr men nu har jag rätt

Du är vackrast ihop med mig,
för vi kompletterar varandra perfekt.
Det vackraste med dig,
är att du på nytt mitt hjärta väckt.

Det finaste du är,
behöver inte sägas men jag säger det ändå.
Du är så vacker, from och skär,
hos dig vill man drunkna i dina ögon, blå.

Hos dig kan jag va nära,
utan att vi ens tar på varann.
Du är som svar på all min lära,
du har visat mig hur man lever som man.

Åh, jag ville inte leta,
men jag fann ändå.
Jag trodde att arbeta,
var bättre än att få.

Det finaste jag vet,
är att vakna hos dig med ditt hår på mitt bröst.
Det finns en verklighet,
det hör man i din vilja och i din röst.

Det vackraste du har,
är din egen självkänsla, din respekt och din gång.
Vad som finns till ditt försvar?
Det är mina ord, mina charm och min sång.

Vi är det vackraste som finns,
dagar har blivit veckor och vi är dem vilda.
Jag ser dig utan min lins,
för du har en aura som belyser min värld, Mathilda.

© kognition. -2011-

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Jättefint skrivet:)

2011-03-31 @ 17:01:27
URL: http://www.matsafari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0