Karma


Du vänder dig i sängen
när jag springer lycklig på ängen
Du börjar finna ro
när jag för längesen redan har hittar min tro
Du gråter varje kväll
På dagen är det gnäll
Du kommer ihåg att jag för alltid varit snäll.

Gå och köp dig en tröstande låda med choklad.
För det skär i hjärtat av att se dig ledsen. men det skär mer när du är glad.

En spiralliknande depression
Du har förträngt din enda ambition
Du minns att mina händer var varma
men nu får du tillbaks... det kallas karma.

Fattig utan ambition
Du är nollan i en miljon
Du säljer dig för cigg
Du är den enklaste ibland ligg
Jag hade rätt om dig din ko
Du glömde kvar din ena sko
Let's go.

Gå och köp dig en tröstande låda med choklad.
För det skär i hjärtat av att se dig ledsen. men det skär mer när du är glad.

En spiralliknande depression
Du har förträngt din enda ambition
Du minns att mina händer var varma
men nu får du tillbaks... det kallas karma.

© kognition. -2011-

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

härlig låt! :)

2011-03-10 @ 16:54:44
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0