Fysiskt Ansträngd.

Inga konversationer och inga tecken på liv
En vision förklädd till ingenting

Det finns en baktanke som plågar mina sinnen
som en hat-kärleks situation där du helst vill vara för dig själv

men vem är jag som överger dessa känslor
men vågar man ingenting, vinner man ingenting

Jag låtsas att jag dör när jag somnar
för mycket tvång och så lite tid
Jag står inte ut med all den smärta som finns kvar av mig
Få mig att försvinna ifrån den guidade linjen

Jag har sett bättre dagar, även när jag misslyckats
Det är en samverkan för massan utan lösning
Så trött av att leva i en karantän av förlorat samvete
men vad finns det det kvar att göra när vi är alldeles för fysiskt ansträngda.

Jag låtsas att jag dör när jag somnar
för mycket tvång och så lite tid
Jag står inte ut med all den smärta som finns kvar av mig
Få mig att försvinna ifrån den guidade linjen

Vi är fysiskt ansträngda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0