Bättre Att Dö Stående

Kontrollerar förnimmelser
Ingen tid för kompromisser
Sätt upp en vägg och
jag komemr skrika igenom den
Det är ännu en dag i mitt sorgliga gamla liv

Bortknuffad, jag sprang iväg
Det fanns ingen tid att ta smällen
Jag tyckte inte om agerandet
Jag kände att det var bättre att dö stående

Det är valen vi gör,
som gör oss fria
Bättre att dö stående,
att leva på dina knän

Jag insåg att ett slut,
kan vara början på något
Bättre att omfamna ljuset
än att leva i mörker

Aldrig mer kommer jag leva i en handflata
Jag kommer alltid göra det bästa,
för att försvara min heder

Det är valen vi gör,
som gör oss fria
Bättre att dö stående,
att leva på dina knän

Jag kommer aldrig att leva i en meningslös scen
Kriget är igång men jag vet hur jag ska lyckas

Det är valen vi gör,
som gör oss fria
Bättre att dö stående,
att leva på dina knän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0