Kedjor.

Söker efter en anledning att bygga mina drömmar på.
Ingen förstår någonsin vad mina brister är gjorda av.

Fula ord och smärtsamma lögner,
jag rullar en tärning för att finna en väg.
Ta en öl och du kommer att känna som jag,
bara en vanlig jävla människa.

Jag har ingen anledning till varför jag gömmer mig i mörkret
jag antar att det är som Arken.

Jag vet inte varför jag var gjord att förstå.
Många av mina färdigheter är värdelösa under mitt befäl.
Jag vet inte varför jag var programmerad att känna smärta,
men när jag tänker på det är jag fortfarande lika galen.
Jag är inte säker på vad jag tror på längre.
Efter alla omständigheter finns det inget mer än bara ignorera.

Men vad är det jag skjuter upp?
Jag har ju varit här så många gånger förr.

Jag vet inte varför jag var gjord att förstå.
Många av mina färdigheter är värdelösa under mitt befäl.
Jag gräver djupare in i mig själv för att inse att denna smärta är bara ett annat sätt att leva.

Jag vet inte varför jag var gjord att förstå.
Många av mina färdigheter är värdelösa under mitt befäl.
Det är en jordbävning i mitt sinne som distraherar min inpiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0